Pages

Thursday, September 1, 2011

نیویورک تایمز

 در طول هفته سعی می‌کنم صفحه‌ي اول اغلب روزنامه‌ها، مجلات و .. را بررسی می‌کنم و روزی نیست که حداقل با یک مطلب به شدت خواندنی در آنها مواجه نشوم. بدین صورت که اگر مطلبی چشمم را گرفت آن را پرینت گرفته و شروع می‌کنم به خواندن و چون به شخصه بسیار علاقمند به ژورنالیسم خبری و دیگر انواع نوشتار هستم، با خواندن این مطالب هم در اوقات بیکاری (فعلا،‌کل روز) هم از احوال دنیا بی‌خبر نمی‌مانم هم چیزی یاد می‌گیرم. بهرحال،‌ اگر مطلبی، همانطور که از قبل گفتم،‌چشمم را گرفت، آن را با شما در این وبلاگ به اشتراک می‌گذارم. نیویورک تایمز یکی از آن نشریات پرمحتوا است که همیشه مطلب خواندنی دارد. افراد برجسته‌ای در آن قلم می‌زنند؛ افرادی چون توماس فریدمن، پائول کروگمن، دیوید بروکس و سایر بیشمار نویسندگان این نشریه. در این صفحه (THE STONE) تمامی نویسندگان مهمان که اغلب آنها پروفسورهایی از دانشگاههای معتبر دنیا هستند مطلب می‌نویسند. در این صفحه (THE OPINION PAGE) با دریایی از مقالات توسط نویسندگان برجسته‌ی خود نیویورک تایمز مواجه خواهید شد. بهرحال، اگر به ژورنالیسم علاقه دارید خواندن نیویورک تایمز واقعا لذت‌بخش است.

No comments:

Post a Comment